Допомогти учням успішно пройти період адаптації – важливе завдання всіх учасників освітнього процесу. Успішній адаптації учнів в нашій школі сприяли проведені заходи.
Ще в травні-черні минулого року практичним психологом проведена просвітницько-консультаційна робота з вчительським колективом з метою підготовки вчителів до роботи в умовах НУШ. Педагоги стали активними учасниками тренінгових занять: «Критичне мислення. Технології розвитку критичного мислення», «Емоційний інтелект» «Сучасний вчитель: нове бачення сучасної української школи»; круглого столу: «Методологія проведення ранкової зустрічі з учнями в НУШ».
Покращенню адаптації учнів до нових умов навчання в НУШ сприяло проведення розвивальних занять з учнями 1, 5 класів.
Ранкові зустрічі з першокласниками забезпечили позитивну атмосферу в класному колективі, допомогли учням знайти спільну мову зі своїми однолітками, вчили співпрацювати , поважати інших та їхні думки.
Для попередження дезадаптації учнів психологом школи у вересні місяці для вчителів була організована консультація «Профілактика дезадаптації учнів 5 класу до нових умов навчання в середній школі ». На батьківських зборах 1, 5 класів була проведена психологічна просвіта: «Особливості психологічної адаптації учнів 1 класу до умов навчання в НУШ», «Особливості адаптації школярів у 5 класі». А також, з метою упередженого ставлення до залучення дітей з особливими освітніми потребами в освітній простір та спільного навчання з усіма учнями класу, на батьківських зборах було проведено бесіду «Зрозумій світ іншого», оскільки в цьому навчальному році було організоване інклюзивне навчання в 5 класі.
По узагальненню результатів адаптації учнів до нових умов навчання в НУШ були організовані та проведені консиліуми: «Адаптація першокласників до навчання в умовах НУШ », «Адаптація учнів 5 класу до навчання в середній ланці».
З класними керівниками 1 та 5 класу проводились індивідуальні консультації, щодо профілактики дезадаптації школярів. Обговорено умови навчання, психологічні, індивідуальні та вікові особливості учнів, що впливають на процес адаптації.
Проведені заходи забезпечили успішну адаптацію учнів.