Уміння продовжувати життя це, насамперед, уміння не скорочувати його

Навчання здоров’я, на перший погляд, -простий процес. Адже зараз є так багато ін­формації про здоров’я, про засоби його зміц­нення. Цього можна вчитися в школі, від батьків і друзів, читаючи книжки і газети, слухаючи радіо- і телепередачі. Але навчи­тися цього людина може лише сама. Ось тут і виявляється позитивна щодо здоров’я куль­тура людини, її мотивація, настанова на жит­тя, розуміння сутності зворотних зв’язків, оцінюючи дії чинників здоров’я і нездоров’я. Видатний український фізіолог академік Олек­сандр Богомолець зазначав: «Уміння продо­вжувати життя – це, насамперед, уміння не скорочувати його».Знаючи, що таке здоров’я, які чинники впливають на його складові, що таке здоро­вий спосіб життя, спробуйте вибрати життє­вий шлях, що веде до здоров’я.

(На сцені ліжко, на якому солодко посо­пує Бруднуля. Починає дзвонити будильник. Бруднуля натягує на себе ковдру і подушку. Простягає руку до будильника, намагається зупинити дзенькіт, починає хникати.)

Бруднуля

Ой, не хочеться вставати.

Так ще хочеться поспати.

Охо-хо!

Ой, хто-небуть поможіть,

Цей будильник заберіть!

(Входить Мийдодир зі свитою Мочалок).

Мийдодир

Я – Великий Умивальник,

Славнозвісний Мийдодир,

Умивальників Начальник

І мочалок командир.

Треба, треба умиватись,

Умиватись треба нам!

Ти бруднуля, замазуля!

 Стид і сором!

Стид і сором!

Бруднуля (задкує).

Ой, Мийдодир-Мийдодирчику! Та я вже встаю. Ось. (П’ятірнею зачісується). Мийдодир

Ох, і брудний же ти, ох і брудний!

 Бруднуля

Та не дуже і брудний,

І вже зовсім не бридкий.

А навіщо часто митись?

Є і так на що дивитись.

Мийдодир

Не знаєш навіщо митись?

То слухай!

 Мочалки

І.Діти на усій землі,

Чималенькі і малі,

Знають правила прості:

Треба жити в чистоті!

2.Умиватись чисто з милом,

Щоб усі тебе любили,

З.Все це просто, всі це знають,

І великі, і малі.

4.1 батьки дітей навчають

 Жити чисто і в красі.

Бруднуля

Ой, не хочу я хворіти,

Краще руки, лице мити,

(Мочалки вмивають Бруднулю)

Мийдодир

Тож запам’ятайте, діти,

Що без мила і води

Неможливо в світі жити:

Ні сюди, і ні туди!

Будьте завжди всі здорові

І з водичкою дружіть,

Будьте чисті, пречудові

Та великими ростіть!

(Виходять).

Бруднуля

От і добре! Буду, буду рости великим!

(Входять зубні щітки). А ви хто такі? Нема мені спокою!

Чистить зуби треба всім –

І дорослим, і малим.

Бруднуля

Добре, вмовили. Чищу зуби!

У-у-ух, аж блищать!

(Вбігають спортсмени).

Спортсмен

Фізкультпривіт!

(Свистить у свисток).

Ставай на зарядку!

Крокуємо по колу, ніхто

Не буде кволим.

Зупинились, повернулись,

Ну, а тепер розімкнулись.

Руки в гору, руки вниз,

Крок на місці – зупинись.

– Нахиляйся, присідай

І сусіда не штовхай.

(Спортсмени вибігають).

Бруднуля

Ох і гарно себе я почуваю! Аж їсти за­хотілось! Думаю, пора снідати.

(З’являються овочі і фрукти).

Щоб здоровим підростати,

Треба в їжу уживати

     Овочі та фрукти –

Вітамінні це продукти.

Бруднуля

їм я овочі і фрукти,

Вітамінні всі продукти,

Щоб рости міцним і дужим,

До хвороб завжди байдужим. (їсть)

А тепер гайда до школи!

Що там вчителька говорить?

Вчитель

Розкажу вам зараз, діти,

Дуже правила прості,

Як за партою сидіти –

Це потрібно у житті.

Як іде урок читання,

Книжку рівно покладіть,

Гарно плечі розведіть.

Ніг не треба закладати,

Опустіть їх до землі,

Про здоров’я треба дбати,

Доки ви іще малі.

(Входять Мийдодир, Спортсмен, Вчитель, Мочалки, Зубні щітки).

Бруднуля

Ось тепер я вже хороший,

Чистий, вмитий і пригожий.

З фізкультурою дружу,

Зір і зуби бережу.

Любіть себе і інших поважайте,

Своє життя й здоров’я бережіть,

І правильну дорогу вибирайте,

Якщо сто літ бажаєте прожить.

Народ здавна підмітив, що здорові люди роботящі, а ліниві часто хворіють, менше жи­вуть, бо праця – то здоров’я. Здоров’я – най­цінніший скарб у житті.

Актуально

 

Профорієнтація

Корисні посилання
Хмарина тегів

Your browser doesn't support the HTML5 CANVAS tag.

Архів
Статистика
  • 0
  • 1
  • 470
  • 191 575
  • 789 036
  • 53 849
  • 36
  • 2
  • 0