Навчання дітей з особливими потребами – не просто важлива робота, а й велична місія, покладена на плечі сучасних вчителів.
Інклюзія набирає обертів, впроваджуються нові методики, новітні технології. Цьому сприяє і достатня матеріальна база. Як саме використовувати дидактичний матеріал навчала асистентів вчителів психолог школи Сольська У.П. Цікавим був інформаційний блок, проведений з елементами тренінгу. Та найбільше вражень отримали педагоги від проведених практичних завдань: складання пірамідки, зав’язування шнурівок, виконання розвивальних вправ з кубіками Кооса та Нікітіна, розвиток дрібної моторики при створенні весняної композиції зі звичайної солі. Спробували свої сили і на вправах на балансувальній дошці. Ці прості, на перший погляд, вправи виявились не такими вже й легкими для вчителів. А для дітей з особливими освітніми потребами вони вимагають нашої підтримки, заохочення.
Асистенти вчителів набралися позитивних емоцій і з більшою віддачею передадуть їх своїм учням.