Навчання дітей з особливими потребами –  не просто важлива робота, а й велична місія, покладена на плечі сучасних вчителів.

    Інклюзія набирає обертів, впроваджуються нові методики, новітні технології. Цьому сприяє і достатня матеріальна база. Як саме використовувати дидактичний матеріал  навчала асистентів вчителів психолог школи Сольська У.П.  Цікавим був інформаційний блок, проведений з елементами тренінгу. Та найбільше вражень отримали педагоги  від проведених практичних завдань: складання пірамідки, зав’язування шнурівок, виконання розвивальних вправ з кубіками  Кооса та Нікітіна, розвиток дрібної моторики при створенні весняної композиції зі звичайної солі. Спробували свої сили і на вправах на балансувальній дошці. Ці прості, на перший погляд,  вправи виявились  не такими вже й легкими для вчителів. А для дітей з особливими освітніми потребами вони вимагають нашої підтримки, заохочення.

  Асистенти вчителів набралися позитивних емоцій і з більшою віддачею передадуть їх своїм учням.

Актуально

 

Профорієнтація

Корисні посилання
Хмарина тегів

Your browser doesn't support the HTML5 CANVAS tag.

Архів
Статистика
  • 0
  • 1
  • 470
  • 191 575
  • 789 036
  • 53 849
  • 60
  • 2
  • 0