Нова українська школа передбачає формування безпечного освітнього середовища шляхом створення позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії учасників освітнього процесу. Тож протягом вересня для учнів 5-11 класів були проведені години психолога з метою оволодіння учнями навичками, вміннями правильно поводитись у небезпечних ситуаціях загрози життю, здоров’ю, честі та гідності особистості, булінгу, мобінгу. Під час тренінгових занять діти вчилися захищати свої інтереси та зупиняти негативні прояви цькування за допомогою соціально прийнятних форм поведінки (словесних повідомлень, звернення за допомогою до відповідальних дорослих), усвідомили, що все починається з розуміння своїх та чужих прав. Кожен учень класу протягнув оточуючим свою «долоньку» доброзичливості, толерантності та емпатії проти булінгу.
Для вчителів школи практичним психологом було проведено заняття з елементами тренінгу «Роль вчителя у подоланні боулінгу щодо виховання дитини на основі самоповаги, гідності, дотримання прав та толерантності.