У нашому закладі протягом 12.05.-20.05 психологічною службою були проведені профілактичні заходи суїцидальної поведінки та формування ціннісного ставлення до життя у здобувачів освіти.
Соціальним педагогом був оформлений інформаційний куточок з телефонами довіри, даними про режими роботи кризових центрів та проведені такі заходи:
– Показ анімаційного ролику «Цінуй життя» з учнями 5-11 класів;
– Бесіди з учнями: «Конфлікти», «Спілкування з однолітками» у 7,9,10 кл.;
-Заняття «Життя прекрасне» у 8 класі
– Семінар-практикум «Фактори, що впливають на суїцидальну поведінку підлітка» з педагогами. Метою якого було ознайомити учасників тренінгу з мотивами суїцидальної поведінки серед учнів, формувати позитивне ставлення до життя та надані поради щодо того, як підняти соціальний статус дитини.
– Батькам були надані поради «Як зрозуміти свого підлітка» та показаний відеоролик на тему: «Як розмовляти з підлітками»
З метою профілактики суїцидального ризику в шкільному середовищі спільно з педагогом організатором у закладі був проведений «День позитиву». На перервах у коридорах закладу працював «Сонячний фотограф». У його обов’язки входило фотографування всіх бажаючих. Дуже активно учні відреагували на виставку фото робіт «Позитив через об’єктив», яка була розміщена у холі закладу. Для учнів школи проводилася вправа «За що я люблю життя ». Дітям пропонувалося визначитися, що для них є життя, і за що вони його люблять з допомогою кольорових фломастерів написати свої відповіді на метеликах метеликів і приклеїти на «Дерево життя»; також на стенді були роздруківки «Візьми шматочок щастя», де учні відривали собі побажання.
Практичний психолог надав поради “Як зрозуміти свого підлітка”, “На що потрібно звертати увагу?! Що робити?”, відеозаписи” Діалоги” Альони Головіної.
А також, з учнями 5-8 класів проведені заняття з елементами тренінгу ” Я маю право відчувати і виражати свої почуття”, ” Що мене робить щасливою людиною. Мої цінності”, “Способи зняття стресу”. З метою профілактики та визначення самопочуття, взаємин з оточуючими, активності, настрою учнів проведено діагностичні дослідження за методиками “САН”, “Дім-дерево-людина, ” Моя сім’я “.

Актуально

 

Профорієнтація

Корисні посилання
Хмарина тегів

Your browser doesn't support the HTML5 CANVAS tag.

Архів
Статистика
  • 0
  • 1
  • 471
  • 191 576
  • 789 037
  • 53 849
  • 19
  • 2
  • 0